زنان و زايمان

پزشک متخصص زنان

آیا به دنبال پزشک متخصص زنان در مرکز شهر تهران هستید؟ هدف از مراجعه به پزشک متخصص زنان چیست؟ آیا دکتر زنان در روزهای تعطیل در تهران فعالیت می کند؟ در این مطلب تمامی این موارد را تحت بررسی قرار می دهیم تا به شما عزیزان در این زمینه کمک کرده باشیم؛ پس تا پایان این مطلب همراه ما بمانید.

تمامی بانوان عزیز سرزمین ما در طول زندگی خود به پزشک زنان نیاز پیدا می کنند و باید به این پزشکان مراجعه کنند تا اعضای بدن آنها تحت بررسی قرار بگیرد و در صورتی که بیماری و یا مشکلی در انها وجود دارد، برای درمان انها اقدام شود.

از طرف دیگر زایمان، باروری و مشکلات مربوط به نازایی هم از دیگر مواردی هستند که بر حسب انها به پزشک زنان نیاز می شود. از این جهت مسلما پیدا کردن یک پزشک متخصص زنان در مرکز شهر تهران می تواند مهم و حائز اهمیت در نظر گرفته شود.

پزشک متخصص زنان در مرکز شهر تهران

پزشک متخصص زنان در مرکز شهر تهران به وفور یافت می شود و این پزشکان عزیز پاسخگوی نیاز بانوان شهر ما هستند. پزشک متخصص زنان در واقع به پزشکی گفته می شود که در زمینه بیماری های زنان و یا زایمان فعالیت دارد و دوره تحصیلی خود را در زمینه زنان گذارنده است.

با این وجود تمامی بیماری هایی که مربوط به اندام های زنانه هستند از طریق این پزشکان تحت بررسی و درمان قرار می گیرند.

هدف از مراجعه به پزشک متخصص زنان

اصلی ترین هدف از مراجعه به متخصص زنان درمان و برطرف کردن بیماری های زنانه است که این موارد از قبیل زیر هستند:

  • زایمان
  • مشکلات مربوط به ناباروری بانوان
  • کیست رحم و تخمدان
  • سرطان رحم
  • سرطان دهانه رحم
  • مشکلات مربوط به آلت تناسلی بانوان
  • چسبندگی دهانه رحم
  • عفونت رحم و تخمدان
  • بارداری خارج از رحم
  • سقط جنین
  • قاعدگی های نامرتب
  • و….

تمامی این مسائل و مشکلات را میتوان از طریق متخصص زنان برطرف کرد و به درمان انها پرداخت.

پزشک متخصص زنان
پزشک متخصص زنان

 

دکتر زنان در روزهای تعطیل در تهران

پیدا کردن دکتر زنان در روزهای تعطیل در تهران یک مساله مهم است که بسیاری از بانوان با آن برخورد می کنند. در واقع زمانی که بیماری های زنانه به صورت ناگهانی اتفاق بیفتند و یا با درد شدید و مشکلات سختی همراه باشند، در ایام تعطیل به پزشک زنان نیاز می شود.

بیمارستان پارسا یکی از بهترین مراکزی است که در ایام تعطیل می توانید از دکتر زنان آن بهره ببرید و زیر نظر خدمات درمانی آنها قرار بگیرید. بیمارستان پارسا در ولیعصر تهران یعنی در مرکز شهر واقع شده است که رفت و آمد از هر سوی تهران به این بیمارستان راحت است و میتوانید در مواقع اورژانسی و اضطراری با بیشترین سرعت به آن دسترسی داشت.

با این وجود دیگر نیازی نیست که دغدغه پیدا کردن دکتر زنان در روزهای تعطیل را داشته باشید بلکه میتوانید از کیفیت ارائه خدمات درمانی در بیمارستان پارسا و در ایام تعطیل اطمینان یابید. در این جهت میتوانید تحقیقاتی را نیز انجام دهید تا خیالتان آسوده تر شود.

پزشک متخصص زنان و بیمه درمانی

یکی از مهمترین دغدغه های بانوان عزیز کشور ما، هزینه خدمات درمانی در حوزه زنان است که در این رابطه باید بگوییم خوشبختانه پزشک متخصص زنان در بیمارستان ها و یا کلینیک های مختلف درمانی امکان استفاده از بیمه خدمات درمانی را برای افراد فراهم کرده اند و به کمک بیمه میتوانید هزینه های درمانی را کاهش دهید.

حال در این میان افرادی که از بیمه های درمانی معتبر تر و بهتری برخوردار هستند در مقایسه با کسانی که بیمه های سطحی تری دارند، از شرایط مناسب تری برخوردارند و به میزان بیشتری میتوانند هزینه های خود را کاهش دهند.

به عنوان مثال: بیمه نیروهای مسلح و بیمه بانکی از بهترین انواع بیمه های درمانی هستند که بیشترین میزان کاهش هزینه خدمات زنان را دارند.

دستمزد پزشک متخصص زنان چه قدر است؟

یک متخصص زنان که از تحصیلات بالاتری برخوردار است مسلما در مقایسه با یک پزشک عمومی و یا ماما دستمزد بالاتری دارد. اما از طرف دیگر قدرت تشخیص این پزشکان در مقایسه با پزشکان عمومی بسیار بالاتر است و برای بیماری های حادتر به انها مراجعه می شود.

با این وجود پرداخت کمی هزینه بیشتر به عنوان دستمزد متخصص زنان بهتر از آن است که نتیجه درمانی مناسب نباشد و پزشک قادر به تشخیص صحیح مشکلات نباشد.

علاوه بر آن به خاطر داشته باشید که دستمزد پزشک به تنهایی در هزینه شما تاثیر گذار نیست بلکه مسائل دیگری نیز بر روی هزینه درمانی شما عزیزان موثر واقع می شوند که این مسائل از قبیل زیر هستند:

مرکز درمانی

مراکز درمانی که هر پزشک متخصص در آن فعالیت می کند مساله مهمی است که در هزینه درمانی شما تاثیر می گذارد. زیرا مراکز درمانی خصوصی در مقایسه با مراکز دولتی هزینه بیشتری دارند و در صورتی که انها را انتخاب کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

نوع بیماری

نوع بیماری زنانه نیز در هزینه های شما تاثیر گذار است زیرا هر چه قدر که بیماری حاد تر و پیچیده تر باشد باید از راهکارهای درمانی پر هزینه تری استفاده شود و به صورت کلی این مساله در هزینه موثر واقع می گردد.

سابقه، تجربه و شهرت پزشک

هر پزشکی از سابقه، تجربه و میزان شهرت متفاوتی برخوردار است که این مسائل به میزان زیادی دستمزد پزشک را تحت تاثیر قرار می دهند. پس اگر بهترین متخصص زنان را انتخاب کنید که شهرت زیادی در سطح شهر دارد، مخارج شما افزایش می یابد.

کلام پایانی

برای ویزیت شدن توسط دکتر زنان و زایمان در منیریه میتوانید به بیمارستان پارسا مراجعه کنید و تحت بررسی قرار بگیرید. لازم به توضیح است که از طریق وب سایت این مجموعه نیز می توانید برای دریافت نوبت ویزیت به صورت اینترنتی اقدام کنید و در زمان تعیین شده در بیمارستان حضور داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق وب سایت یا تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا