تغذیه و تناسب اندام

ابدومینوپلاستی در منطقه ۱۱( حد فاصل منیریه تا راه آهن)

ابدومینوپلاستی درمنطقه 11  یکی از جراحی‌هایی است که شما با کمک آن می‌توانید تمامی چربی‌های اضافی را از بین برده و حتی ماهیچه‌های اطراف شکم را سفت کنید.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این جراحی فقط با هدف زیبایی انجام می‌شود، در صورتی که در بعضی از افراد عمل ابدومینوپلاسی نوعی درمان است.

در این مقاله قصد داریم در مورد مراحل جراحی ابدومینوپلاستی در منطقه ۱۱ و مزیت آن صحبت کنیم بنابراین انتهای این مقاله با ما همراه بوده و در صورتی که سوالی دارید می‌توانید در بخش کامنت‌ها آن را مطرح کنید

زیبایی شکم با ابدومینوپلاستی در منطقه ۱۱

جراحی ابدومینوپلاستی با نام تامی تاک نیز در بین پزشکان و عموم مردم شناخته می‌شود. در واقع بسیاری از افراد سعی دارند با این جراحی از دست چربی‌های مزاحم خود خلاص شوند.

بیشتر افراد به دلیل بافت شکم خود، از ظاهر بدنشان ناراضی هستند و بعضی از افراد همچون خانم‌هایی که زایمان کرده اند ممکن است که از بزرگی شکم خود ناراضی باشند.

این جراحی باعث می‌شود تا شکم تنگ شده و سطح صافی پیدا کند. مطمئناً بسیاری از افرادی که اعتماد به نفس خود را از دست داده اند، بعد از این جراحی و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت، از ظاهر خود رضایت بسیار زیادی خواهند داشت.

مراحل جراحی ابدومینوپلاستی در منطقه ۱۱

قطعاً تمامی جراحی‌ها مراحل مختص به خود را دارد که ما در ادامه برای آشنایی بیشتر افراد تمامی این مراحل را توضیح می‌دهیم

مرحله ۱: بیهوشی یا بی حسی

در این مرحله جراح ابتدا بی‌حسی را تزریق کرده و سپس عمل را آغاز می‌کند. البته گاهی اوقات ممکن است که فرد بیهوش شود اما در اکثر مواقع از بی‌حسی استفاده می‌کنند و فرد در طول فرایند جراحی با پزشک خود همکاری می‌کند.


حتما بخوانید: بهترین بیمارستان خصوصی در تهران


مرحله ۲: برش شکم

برای اینکه پزشک به عضلات زیرین پوست بیمار دسترسی کاملی داشته باشد قسمت‌های لازم را برش داده و جراحی را آغاز می‌کند. در این بخش پزشک، عضلاتی که به شدت ضعیف شده‌اند را ترمیم کرده و پوست اضافی را برمی‌دارد.

مراحل جراحی ابدومینوپلاستی در منطقه ۱۱
مراحل جراحی ابدومینوپلاستی در منطقه ۱۱

مرحله ۳: بخیه زدن

بعد از اتمام فرایند جراحی و برداشت پوست اضافی از بدن بیمار، شروع به بخیه زدن می‌کنند. این کار می‌توانند از بقیه جذبی یا چسب‌ها استفاده کنند بعضی از پزشکان نیز ترجیح می‌دهند از گیره کمک بگیرند

مرحله ۴: طی کردن دوره نقاهت

قطعاً هر عملی دوره نقاهتی دارد که شما می‌بایست تمامی موارد گفته شده توسط پزشک را انجام دهید ولا در طول دوران نقاهت استراحت کرده و توجه ویژه‌ای به رژیم غذایی می‌شود تا شکم مجدداً برنگردد.

البته بعضی از افرادی که وزن بسیار زیادی دارند ترجیح می‌دهند که با استفاده از این جراحی تمامی چربی‌های شکم خود را حذف کنند به عبارتی آنها تلاش می‌کنند تا وزن بدن خود را به صورت ناگهانی کم کنند.

در صورتی که این تفکر کاملاً اشتباه بوده و چنین افرادی قبل از جراحی می‌بایست با روش‌های دیگری وزن خود را کم کنند

مشاوره قبل از ابدومینوپلاستی در منطقه ۱۱

قبل از هرگونه عملی پزشک سوابق پزشکی شما را بررسی کرده و معاینات فیزیکی را به دقت انجام می‌دهد. در صورتی که از داروهای خاصی استفاده می‌کنید حتماً به پزشک اطلاع دهید؛ چرا که این امکان وجود دارد تا استفاده از داروهایی مانند آسپرین یا نوافن قبل از جراحی خونریزی حین عمل را تشدید کند.


حتما بخوانید: بیمارستان درجه یک تهران


 

هزینه ابدومینوپلاستی در منطقه ۱۱
مشاوره قبل از ابدومینوپلاستی در منطقه ۱۱

انتخاب جراح ابدومینوپلاستی در منطقه 11

برای اینکه بتوانید بهترین جراح را در این منطقه انتخاب کنید بهتر است عواملی که در ادامه بیان می‌کنیم را به دقت بررسی کنید

گواهی معتبر

جراح ابدومینوپلاستی باید دارای مدرک معتبر بوده که این مدرک توسط وزارت بهداشت تایید شده باشد؛بنابراین قبل از اینکه اقدام به جراحی کنید بهتر است که در سامانه نظام پزشکی سرچی زده و اعتبار جراح خود را بررسی کنید.

مرکز جراحی

برای انجام جراحی ابدومینوپلاستی شما می‌توانید هم در کلینیک‌های تخصصی و هم بیمارستان‌ها این عمل را انجام دهید. البته با توجه به اینکه این جراحی یک عمل سرپایی است؛ بنابراین بهتر است که ابتدا در مورد مرکز مد نظر خود اطلاعاتی را به دست آورید.

با این حال در صورتی که قصد دارید هزینه‌های جراحی نصف شود می‌توانید با پزشک خود مشورت کرده و این جراحی را در بیمارستان انجام دهید

رضایت بیماران قبلی

قطعاً بسیاری از بیماران قبل از شما اقدام به جراحی ابدومینا پلاستی در منطقه ۱۱ کردند بنابراین بهترین راه برای بررسی تجربه پزشک بهتر است که میزان رضایت بیماران را چک کنید برای این کار می‌توانید سایت پزشک متخصص خود را بررسی کنید

سخن پایانی

بسیاری از افراد معمولاً چنین سوالی دارند که از کجا می‌توان بهترین جراح ابدومینا پلاسی را پیدا کرد یا با تجربه‌ترین جراح ابدومینوپلاستی در منطقه ۱۱ کیست؟

با توجه به اینکه ما در این مقاله در مورد فاکتورهای انتخاب جراح را بیان کردیم؛ بنابراین می‌توانید با بررسی عوامل گفته شده و تحقیق در سایت‌های مختلف اقدام به انتخاب جراح کنید.

در صورتی که قصد دارید جراحی خود را در بیمارستان پارسا انجام دهید می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا