پوست و مو

برداشت خال در منطقه ۱۱ حدفاصل منیریه تا راه آهن

برداشت خال در منطقه ۱۱ حدفاصل منیریه تا راه آهن با چه روش هایی انجام می شود؟ در علم پزشکی خال را نووس می‌نامند. خال ها سلول‌های رنگ دانه دار هستند که به صورت رنگ های تیره و با آن اندازه های مختلف ایجاد می‌شود. خال ها در هر جای بدن ممکن است ایجاد شود. اگر قصد برداشت خال را دارید تا ادامه‌ این مقاله با ما همراه باشید.

انواع خال

خال ها ممکن است در هر سنی و به دلایلی ایجاد شوند و رشد کنند. جالب است بدانید خال ها انواع مختلفی دارند که در ادامه‌ی مقاله به آن خواهیم پرداخت.

خال اکتسابی

این نوع خال‌ها ممکن است به دلیل تماس مستقیم با آفتاب، حاملگی و بلوغ به وجود آید. این نوع خال‌ها معمولاً بعد از ۳۰ سالگی کمتر ظاهر می‌شوند و به وجود نمی‌آیند. اما در دوران جوانی و نوجوانی ممکن است این نوع خال در بدن شما ظاهر شود.

خال مادرزادی

تحقیقات پزشکان هنوز نتوانسته دلیل خاصی را برای ایجاد این نوع خال‌ها پیدا کند. معمولاً این نوع خال‌ها از تولد همراه انسان است و همچنین ممکن است که در دو سال اول نیز خال‌های مادرزادی ایجاد شوند.

روش‌هایی برداشت خال

خال را می‌توان با روش‌های گوناگونی برداشت کرد. در ادامه‌ی این مقاله روش‌های برداشت خال را نام می‌بریم و در مورد هر کدام جداگانه صحبت خواهیم کرد.

  • جراحی

یکی از پرکاربردترین روش‌های برداشت خال در منطقه ۱۱ حدفاصل منیریه تا راه آهن یا کلینیک پوست و مو در تهران، روش جراحی است. خال‌ها پوست بدن شما را بی حس می‌کنند و بخشی که خال رشد می‌کند حذف می‌شود و با قیچی و چاقوی جراحی خال شما برداشته می‌شود. همچنین سه روش برای برداشت خال از بدن و صورت وجود دارد:

  • خارج سازی کامل تراشه‌ای
  •  بیوپسی پانچ
  •  جراحی برشی
روش‌هایی برداشت خال
روش‌هایی برداشت خال
  • روش‌های خارج سازی کامل تراشه‌ای

در این روش پزشک بیمار را بیهوش می‌کند و با چاقوی تیز و کوچک خال را برداشت می‌کند و آن را با سطح پوست شما یکسان می‌سازد.

بیشتر بخوانید:سونوگرافی شبانه روزی در تهران

  • روش بیوپسی پانچ

در این روش در بیمارستان فوق تخصصی در تهران، با دستگاه‌ مخصوص خال شما را برداشت می‌کنند و قطعه مکعبی پوست شما را پانچ می‌کنند. این روش برای برداشت خال‌های کوچکتر پوست بسیار مناسب است.

  • جراحی برشی

با روش جراحی برشی، خال را کاملا برش می‌زنند و زخم را بخیه می‌کنند. همچنین این روش برای برداشت خال‌های پوستی که بدخیم است بسیار مناسب است.

  • کرایو

در روش کرایو، گاز اکسیژن را از طریق دستگاه‌های مخصوصی که وجود دارد بر سطح پوست م یزنند. همچنین خون رسانی به سلول های خال باعث می‌شود که سرمایی که ایجاد شده را مختل کند. همچنین از این طریق خال برداری از روی پوست بدن شما انجام می‌شود.

  • کوتر

این روش یکی از روش‌های بسیار قدیمی است که به دلیل عمق آسیبی که به بافت‌ پوست می زند. این روش برای برداشت خال‌های امروزی توصیه نمی‌شود.

خال برداری با استفاده از لیزر

این روش یکی از بهترین روش‌ها برای برداشت خال در منطقه ۱۱ حدفاصل منیریه تا راه آهن یا بیمارستان درجه یک تهران است‌. لیزر بر خلاف کوتر، عمق آسیب دیدگی بافت را تعیین می‌کند. این روش برای برداشت خال‌های پوستی و خال‌های ریشه دار بسیار مناسب است و همچنین تنها روشی است که می‌توان مورد استفاده قرار داد.

برداشت خال در منطقه ۱۱ حدفاصل منیریه تا راه آهن با لیزر معمولا با 2 روش انجام می شود.

  • لیزرCO2

در این نوع روش خال را از ریشه برداشت می‌کنند و همچنین جای بخیه‌ها باقی نمی‌ماند. اگر خال با این روش از عمق برداشته شود و ترمیم زخم نیزی به خوبی پیش برود مشکلی نیز به جا نمی‌ماند.

  • لیزر روی

برای برداشت خال‌های صاف در بهترین بیمارستان در تهران می‌توان از لیزر روی استفاده کرد. برای برداشت خال‌های صاف با لیزر روی این کار باید چند بار انجام شود تا کم کم سلول‌های رنگدانه‌ای کاملا تخریب شوند. اگر شما این کار را چند بار انجام بدهید و از نور مستقیم آفتاب پرهیز کنید، خال شما کاملا برداشت می‌شود.

بیشتر بخوانیدقیمت ماموگرافی

بهترین روش برداشت خال

بهترین روش برای خال برداری در بهترین بیمارستان خصوصی در تهران روش فرکانسی نیز است. این نوع روش هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. در این نوع روش تکنولوژی تولید و انتقال امواج مایکروویو بر روی سطح پوست شما است و برای همین ترمیم آن به سرعت انجام می‌شود. این نوع روش با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در میان کسانی که خال‌های بدن خود را برداشت می‌کنند از بهترین روش‌ها به شمار می‌رود.

نکات بسیار مهم در مورد برداشت خال

  1. خال‌ها باید با نظر پزشک برداشته شوند.
  2. خال‌های بدخیم بهتر است برداشته شوند و با آزمایش های تکه برداری می‌توان فهمید که خال بدخیم است.
  3. اگر بعد از برداشت خال دوباره عود کرد باید به پزشک مراجعه فرمایید.
  4. برای برداشت خال در منطقه ۱۱ حدفاصل منیریه تا راه آهن چه برای زیبایی چه برای سلامتی باید آزمایش های را انجام بدهید
خال برداری با استفاده از لیزر
خال برداری با استفاده از لیزر

کلام آخر

خال‌ها در واقعع ضایعه های پوستی هستند که در بدن شما ایجاد می‌شوند. خال‌ها در هر جایی از بدن ممکن است ایجاد شوند. بهترین روش برداشت خال روش فرکانسی است که به سرعت ترمیم می شود؛ همچنین قیمتی مناسب و مقرون به صرفه دارد.

این روش در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است. اگر قصد برداشت خال در منطقه ۱۱ حدفاصل منیریه تا راه آهن یا بیمارستان فوق تخصصی در تهران را دارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا