پوست و مو

بوتاکس تعریق در منیریه میدان راه آهن منطقه 11

بوتاکس تعریق در منیریه میدان راه آهن منطقه 11 چگونه است و چه عوارض و مزایایی دارد؟

درمان تعریق بوسیله بوتاکس یکی از روش های نوین در علم پزشکی است، که بین افراد از محبوبیت فراوانی برخوردار است. برای اطلاع یافتن از فرآیند انجام بوتاکس تعریق، فواید بوتاکس، خطرات آن و غیره، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بوتاکس تعریق چیست؟

بوتاکس تعریق، تاثیر بسیاری در کاهش یافتن تعریق شما دارد. این امر باعث می شود که فرد دیگر مثل قبل عرق نکند و میزان تعریق او کاهش پیدا کند. این نوع بوتاکس، از طرف سازمان بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است. این کار حدود 80 درصد از تعریق فرد را کاهش می دهد.

فرایند بوتاکس تعریق در منیریه میدان راه آهن منطقه ۱۱

عمل بوتاکس تعریق، حدودا 45 دقیقه طول می کشد. این درصورتی است که تزریق بوتاکس تنها 20 الی 30 دقیقه طول می کشد. در جلسه های اول برای مشاوره و پرسیدن سوالاتی که دارید تشکیل می شود. نوع درمان توسط پزشک انتخاب می شود اما باقی کار ها را پرستاران انجام می دهند.

بهتر است قبل از انجام بوتاکس، اگر زیر بغلتان توسط لباس پوشیده شده باشد، آن را کنار بزنید. پرستار ابتدا زیر بغلتان را با مواد ضدعفونی کننده، تمیز می کند و محل تزریق ژل را با خودکارهای مخصوص علامت میزند. بعد از علامت گذاری، پزشک تزریق را آغاز می کند.

حتما بخوانید: کلینیک پوست و مو در تهران

فواید بوتاکس تعریق

آیا از فواید بوتاکس باخبرید؟ از جمله مهم ترین فواید بوتاکس، می توان به کاهش یا قطع شدن تعریق به مدت 6 ماه اشاره کرد. این کار، باعث می شود که دیگر از خیس شدن زیر بغلتان در جمع خجالت نکشید. همچنین اعتماد به نفس شما را هم افزایش می دهد.

بوتاکس تعریق
بوتاکس تعریق

خطرات بوتاکس تعریق در منیریه میدان راه آهن منطقه ۱۱

بوتاکس تعریق هم مانند دیگر جراحی های زیبایی، از جمله جراحی لاپاراسکوپی، عوارض و خطراتی به همراه دارد. از جمله این خطرات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در کمتر از 10 درصد افراد ممکن است قرمزی و درد مشاهده شود
  • حدود 10 در صد نیز دچار سردرد و گرفتگی می شوند
  • در کمتر از 1 درصد افراد هم علائمی مثل سرماخوردگی ایجاد می شود

آماده سازی برای بوتاکس تعریق در منیریه میدان راه آهن منطقه 11

طبق دیگر درمان های پزشکی، تزریق بوتاکس هم قبل از انجام باید مراحل آماده سازی آن طی شود. شاید این سوال در ذهن شما تداعی شود که، آماده سازی برای بوتاکس چگونه انجام می شود؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که شما باید یک لباس آستین کوتاه بپوشید و بهتر است لباس تیره ای بپوشی چون امکان دارد که به علت علامت گذاری ها روی زیر بغلتان، لباس کثیف شود.

برای تزریق، بهتر است که موهای زائد زیر بغلتان را از قبل شیو کنید، برای این کار می توانید به لیزر موهای زائد در تهران مراجعه کنید.

با این کار، تزریق بوتاکس برای پرستار راحت تر شود. حتما به موقع در مطب پزشک حاضر شوید.

مراقبت بعد از بوتاکس تعریق در منیریه میدان راه آهن منطقه 11

اگر پوستتان نسبت به درد های بزرگ وکوچک حساس است، بهتر است 1 ساعت قبل از انجام بوتاکس تزریق در منیریه میدان راه آهن منطقه 11 از بی حسی موضعی استفاده کنید. بعد از تزریق، طبق نظر پزشکتان می توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید و 12 تا 24 ساعت نباید از انواع عطر و ادکلن استفاده کنید.

بوتاکس تعریق نیاز به تمدید دارد، شما هر 6 ماه یکبار برای تزریق دوباره باید به مطب پزشک مراجعه کنید. همچنین اگر بعد از تزریق بوتاکس تعریق دچار مشکل و دردهای شدید شدید با پزشک خود حتما تماس بگیرید.

روش‌های درمانی جایگزین بوتاکس تعریق

ممکن است بیشتر کسانی که از بوتاکس تعریق در منیریه میدان راه آهن منطقه 11 استفاده می کنند، نتیجه دلخواه خود را نگیرند. ما در این قسمت چندین روش جایگزین برای شما قرار داده ایم.  روش های جاگزین بوتاکس عبارتند از:

  • درمان با کمک جریان های الکتریکی
  • دئودورانت از نوع پودر که شامل آلومینیوم کلراید می شود
  • استفاده کردن از شیوه بلوک عصبی
  • جراحی
  • و غیره

بین این روش هایی که برایتان بازگو کردیم، روش بلوک عصبی از تمامی آن ها تاثیرگذار تر و مفید تر بوده و افراد بیشتری از انجام این روش راضی بوده اند.

حتما بخوانید: لیزر موهای زائد در تهران

 مراجعه به پزشک بعد بوتاکس تعریق در منیریه میدان راه آهن منطقه 11

کسانی درمان های لازم را برای کاهش یا قطع تعریق خود انجام داده اند اما نتیجه ای از آن دریافت نکرده اند، همچنین اگر با مشکلاتی مثل:

  • وجود درد در زیر بغل
  • خارش شدید زیر بغل
  • وجود درد در عضلات بدن
  •  ضعیف شدن عضلات

روبرو شدید حتما به پزشک مراجعه کنید.

بوتاکس زیر بغل قیمت
بوتاکس زیر بغل قیمت

سخن پایانی

ما در این مقاله درباره بوتاکس تعریق در منیریه میدان راه آهن منطقه 11، فواید آن، مراحل انجام ترزیق بوتاکس، کارهایی که قبل از انجام بوتاکس باید انجام دهید، روش های درمانی جایگزین بوتاکس تعریق و غیره صحبت کردیم.

همچنین گفتیم که چه زمانی بهتر است برای تزریق بتاکس تعریق به پزشک مراجعه کنید و مطالبی هم در رابطه با عوارض و خطرات بتاکس زیر بغل در این مقاله قرار دادیم.

در صورتی که با مشکلی مواجه شدید یا قصد دارید برای انجام بوتاکس تعریق به کلینیک پوست و مو در تهران یا بیمارستان درجه یک تهران مراجعه کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا