پوست و مو

زاویه سازی فک در میدان منیریه و میدان راه آهن

زیبایی در اعتماد به نفس افراد تاثیر زیادی دارد امروزه یکی از اتفاقاتی که به صورت رایج در بین خانم‌ها و آقایان رخ می‌دهد زیباسازی و زاویه سازی فک است.

برخی از افراد زیبایی صورت و ظاهری آنها بسیار برایشان مهم است و دوست دارند همیشه بهتر و زیباتر از بقیه افراد باشند. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و فناوری وانید حتی کوچک‌ترین نقص و عیوبی که در چهره شما وجود دارد را از طریق عمل‌ها توسط پزشک انجام دهید اگر فکر می‌کنید که فک شما نامتقارن یا اجزایی از صورت شما نامتقارن یا نقص کوچکی دارد می‌توانید عمل زاویه سازی فک در میدان منیریه و میدان راه آهن را تجربه کنید.

کاندیدای مناسب زاویه سازی فک در میدان منیریه و میدان راه آهن

شاید تا به حال ممکن است از دیگر افراد شنیده باشید که هر فردی می‌تواند عمل زاویه سازی فک را در بهترین بیمارستان خصوصی در تهران یا بیمارستان درجه یک تهران انجام دهد که این اطلاعات و باوری غلط است. افرادی که می‌خواهند زاویه سازی فک را انجام دهند باید شرایط خاصی را دارا باشند. برای اطلاع از شرایط و تشخیص درست که آیا شما لازم به انجام زاویه سازی فک دارید یا خیر باید به پزشک متخصص زیبایی مراجعه کنید.

اما به صورت کلی افرادی که دارای فک مربعی یا دایره‌ای،

  • افرادی که چهره آنها به صورت عریض و پهن است،
  • افرادی که خط زاویه فک ندارند،
  • افرادی که گونه‌های برجسته و چاقی دارند،
  • افرادی که فک آنها بیشتر به مردان شباهت دارد
  • افرادی که فک پاینشان کوچک است.

افرادی هستند که شرایط عمل زاویه سازی فک را دارند.

با این شرایط زاویه سازی فک انجام ندهید

برخی از افراد به دلایلی که گفته میشود نمیتوانند زاویه سازی فک را انجام دهند. به طور مثال

  • افرادی که دماغ آنها گوشتی یا بزرگ است
  • افرادی که دچار افتادگی پوست شده‌اند
  • افرادی که فک پایینی آنها به عقب متمایل شده است
  • افرادی که صورتی گرد و تپل دارند

افرادی که صورت خیلی لاغر یا خیلی چاقی دارند افرادی که گردن گوشتی یا غبغب دارند افرادی که قسمت بالایی چهره‌شان کوچکتر و باریک‌تر از قسمت پایینی و فکشان است

افرادی که شرایط بالا را دارند نمی‌توانند عمل زاویه فک را در بهترین بیمارستان در تهران انجام دهند.

انواع روش‌های زاویه سازی فک

زاویه سازی فک در روش‌های مختلفی قابل انجام است. در مرحله اول ابتدا پزشک ساختار فک و چهره شما را مورد بررسی قرار می‌دهد در مرحله دوم تست حساسیت از شما گرفته می‌شود که میزان واکنش صورت شما به نخ یا ژل را برسی کنند.

اگر از روش‌های زاویه‌سازی فک اطلاعات کافی را ندارید در این مقاله با ما همراه باشید تا مهم ترین ویژگی هر روش را برایتان بازگو کنیم.

زاویه سازی با تزریق ژل

یکی از پرطرفدارترین روش‌هایی که می‌توانید زاویه سازی فک را انجام دهید زاویه سازی فک از طریق ژل است ژل عملی غیر جراحی است که با توجه و دقت بالایی صورت می‌گیرد عمر مفید و ماندگاری ژل ۶ تا ۳۶ ماه است.

زاویه سازی با تزریق چربی

زاویه سازی از طریق چربی به صورت سرپایی و بدون جراحی و عمل انجام می‌شود هنگامی که می‌خواهید زاویه سازی فک را از طریق چربی انجام دهید باید طبق دستور و زیر نظر پزشک حتماً انجام شود در این روش قسمتی از نواحی چربی بدن شما را پس از انجام یک سری از مراحل آن را بر روی صورت شما تزریق می‌کنند.

انواع روش‌های زاویه سازی فک
انواع روش‌های زاویه سازی فک

زاویه سازی فک با نخ

هنگامی که پزشک مربوطه می‌خواهد چهره شما را با نخ زاویه سازی کند ابتدا ورود و خروج نخ را بر روی چهره شما علامت گذاری می‌کند سپس با سوزن‌های نازکی که مخصوص این کار هستند در زیر پوست شما رد می‌کند. بعد از انجام زاویه سازی ته نخ را گره می‌زنند و در زیر پوست قرار می‌دهند به طوری که اصلاً قابل دیدن نیست.

زاویه سازی فک با بوتاکس

طرفداران این روش افرادی هستند که چهره‌ای مربعی شکل یا کشیده‌ای دارند که از طریق تزریق بوتاکس می‌توانند چانه خود را کوچکتر کنند. در این روش فرد از بیهوشی و برش‌های بخیه‌دار استفاده نمی‌کند و بدون درد و آزردگی این روش قابل انجام است.

زاویه سازی فک با تزریق فیلر

محل مورد نظری که باید در هنگام زاویه سازی فک از طریق فیلر انجام شود ناحیه پایینی صورت و گردن است. در این روش می‌توانید چهره خودتان را به صورت آنی خوش تراش و زیبا بعد از عمل مشاهده کنید.

زاویه سازی فک با جراحی

همانطور که از اسم آن مشخص از زاویه سازی فک از طریق جراحی به صورت بیهوشی انجام می‌شود پزشک متخصص در بیمارستان فوق تخصصی در تهران ابتدا فک را توسط اره و مته کوچک می‌کنند در آخر آن قسمت را بخیه‌های جد و ریزی را اعمال می‌کنند. در برخی از نواحی صورت که دارای استخوان‌های درشتی نیز هستند پزشک می‌تواند آن را تخلیه و آن قسمت را بخیه بزند.

عوارض زاویه سازی فک در میدان منیریه و میدان راه آهن

عوارض واحد و یکسانی برای روش‌های گفته شده وجود ندارد و هر روشی عوارض خود را به صورت جداگانه نشان می‌دهد اما به صورت کلی می‌توانید درد و تورم را بعد از انجام هر عملی احساس کنید که به صورت کوتاه مدت و قابل تحمل است. البته در برخی از روش‌ها عوارض مشترکی وجود دارند مانند خون مردگی عدم تقارن کبودی و غیر دیده شده است.

هزینه زاویه سازی فک در میدان منیریه و میدان راه آهن

هزینه زاویه سازی فرد بر اساس تشخیص پزشک به عنوان روش انتخابی می‌تواند متفاوت باشد. هزینه هر کدام از روش‌ها متفاوت است همچنین تجربه و تخصص پزشک نیز در کاهش یا افزایش هزینه زاویه سازی فک می‌تواند متفاوت باشد. با کوچکترین سهل انگاری یا بی‌توجهی می‌توانید خسارت‌های جبران ناپذیری را بر روی چهره خود زندگی خود ایجاد کنید به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌شود که برای انجام این کار به پزشک متخصص و ماهر و البته با تجربه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا