تغذیه و تناسب اندام

لیپوماتیک در منطقه منیریه و مهدیه تهران

لیپوماتیک در منطقه منیریه و مهدیه تهران چه روش هایی دارد؟ امروزه چاقی مفرط پیش زمینه بیماری‌های مختلف شده است. افرادی که دارای اضافه وزن و چاقی مفرط هستند همواره به دنبال راهی برای لاغری و تناسب اندام خود میگردند.

در منطقه منیریه و مهدیه تهران می توانید به دنبال بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه لیپوماتیک باشید. استفاده از لیپوماتیک به عنوان جراحی زیبایی شناخته شده است. می‌توانید از چربی‌های زائد و مفرط نواحی غبغب مردان و زنان بازو شکم پهلو ران‌ها و غیره رهایی پیدا کنید.

در این مقاله قصد داریم در مورد لیپوماتیک و روش های آن به صورت مفصل با شما صحبت کنیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه بمانید.

انواع لاغری لیپوماتیک در منطقه منیریه و مهدیه تهران

لیپوماتیک را می‌توانید در نواحی مختلف بدن استفاده کنید. از لیپوماتیک برای کاهش سایز استفاده می‌شود. برای انجام جراحی لیپوماتیک باید وزن متعادل بر اساس BMI بدن داشته باشید. اما لیپوماتیک انواع مختلفی دارد. در این مقاله به آن ها اشاره می کنیم.

لیپوماتیک شکم

سلول‌های چربی که در نواحی شکم قرار دارند با ورزش و رژیم غذایی فقط حجم آن را کم می کنند. با انجام این عمل توسط کانول ها سلول های چربی از بدن خارج می شوند.

لیپوماتیک بازو

با توجه به اینکه می‌توانید چربی مضاعف را در قسمت بازو خارج نمایید، باعث لیفت و روی فرم آمدن بازو می شود.


بیشتر بخوانید: چه چیزی موجب ریزش مو پس از کاهش وزن می شود؟


لیپوماتیک غبغب

چربی‌های انباشته شده‌ای است که در زیر گردن به صورت لایه لایه و متراکم شده وجود دارند. غبغبی  که در ناحیه زیر گردن به وجود می‌آید باعث کشیده شدن و افتادن پوست می‌شود. در عمل لیپوماتیک با ضربه زدن به چربی‌ها باعث از بین رفتن آنها می‌شوند.

انواع لاغری لیپوماتیک در منطقه منیریه و مهدیه تهران
انواع لاغری لیپوماتیک در منطقه منیریه و مهدیه تهران

لیپوماتیک پهلو

لیپوماتیک پهلو بسیار برای افرادی که به تناسب اندام و زیبایی اندام خود اهمیت می‌دهند، مناسب است. اما اگر دچار اما اگر پوست شما دچار افتادگی چروک و شل شده باشد نمی توانید از لیپوماتیک استفاده کنید.

از دیگر روش ها می توانبه موارد زیر اشاره کرد:

  • لیپوماتیک ران‌ها
  • لیپوماتیک باسن 

مزایای لیپوماتیک در منطقه منیریه و مهدیه تهران

از مزایای آن می توان موارد زیر را نام برد:

  • عدم به وجود آمدن عفونت
  • محافظت از رگ‌های خونی ماهیچه‌ها و عصب‌ها
  • مدت زمان کمتر برای استراحت کردن و در بیمارستان ماندن
  • عدم ایجاد برآمدگی
  • یکدست شدن لایه‌های چربی در زیر پوست بدن
  • عدم آمبولی شدن
  • پوست بدن به راحتی جمع می‌شود
  • مدت زمان کمتری برای بستن گن نیاز دارید
  • ورم و ترشحی که از بدن خارج می‌شود نسبت به عمل‌های دیگر بسیار کمتر است.

عوارض لیپوماتیک در منطقه منیریه و مهدی تهران

یکی از عوارض‌های لیپوماتیک کبودی و تورم در محل و نواحی داخل و خارج شدن کانول ها است. این امر طبیعی است که به رنگ قرمز است و بعد از ۴ یا ۵ روز بعد از انجام این عمل از بین خواهد رفت. از دیگر عوارض:

  • به وجود آمدن مشکلاتی برای کلیه و قلب
  • ممکن است دچار بیماری آلرژیک شوید
  • افتادگی چروک و شل شدن پوست
  • خارش پوست
  • بالا رفتن دمای بدن تان در هنگام
  • حالت تهوع و سرگیجه
  • احساس ضعف

ماندگاری لیپوماتیک

برای افراد بسیاری ممکن است سوال پیش بیاید که آیا ماندگاری لیپوماتیک دائمی است یا خیر؟ برای اتفاق افتادن این موضوع باید به دنبال جراحی با تجربه بالا باشید. البته لازم به ذکر است که با انجام این عمل سلول‌های چربی بدن از بین رفته و سوخته خواهند شد.

ماندگاری لیپوماتیک در منطقه منیریه و مهدیه تهران دائمی است. اما اگر در شرایطی مانند کنار گذاشتن ورزش یا رعایت نکردن اصول رژیم غذایی احتمال بازگشت به چاقی را دارید اما چاقی به گونه‌ای نیست که لازم به انجام دوباره عمل لیپوماتیک باشد.

هزینه لیپوماتیک در منطقه منیریه و مهدیه تهران

هزینه عمل لیپوماتیک متغیر است. بر اساس بی حسی که در اتاق عمل می‌مانید، مقدار چربی که در بدن دارید، پزشک  و غیره هزینه و دستمزد لیپوماتیک را پرداخت می‌کنید.

این عمل زیبایی محسوب می‌شود و تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار نمی‌گیرد. بیمار شخصاً باید تمامی هزینه‌ها را پرداخت کند. همچنین نوع پزشکی که جراحی لیپوماتیک را انجام می دهد، نیز در افزایش و کاهش هزینه‌ها تاثیرگذار است.

بعد از انجام عمل، نتیجه آن را به صورت آنی مشاهده خواهید کرد. شما نیازمند داروهایی هستید که باید مصرف کنید این امر نیز به هزینه‌های شما اضافه می‌شود.

هزینه لیپوماتیک در منطقه منیریه و مهدیه تهران
هزینه لیپوماتیک در منطقه منیریه و مهدیه تهران

بهترین جراح لیپوماتیک در منطقه منیریه و مهدیه تهران

انتخاب یک جراح لیپوماتیک در انجام عمل بسیار حائز اهمیت است. یک جراح خبره باید دارای ویژگی‌هایی باشد که فرد با خیال آسوده و با اطمینان کامل این عمل را انجام دهد.

منطقه منیریه و مهدیه تهران دارای بهترین جراح لیپوماتیک با بیشترین تجربه و بیشترین امکانات پیشرفته وجود دارد. برای پیدا کردن بهترین جراح لیپوماتیک نیازمند مشاوره و چک کردن سوابق جراحی آن پزشک باشید.


بیشتر بخوانید: ریزش موی سکه ای در کمین چه افرادی است؟


هر جراحی که بتواند با کمترین عوارض و بالاترین کیفیت این عمل را انجام دهد قابل اعتماد است.

کلام آخر

امروزه افراد بسیاری برای رسیدن به تناسب اندام ایده آل و رهایی از چربی‌های مفرد و اضافی بدن به دنبال روش‌هایی هستند که این مشکل را حل کنند. یکی از آن روش‌ها می‌تواند جراحی لیپوماتیک باشد.

بهترین جراحان لیپوماتیک در منطقه منیریه و مهدیه تهران قرار دارند که شما با مشاور می‌توانید از تصمیمی که در این باره گرفته‌اید بیشتر مطمئن شوید. در صورت نیاز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا