پزشکی

چال گونه در منطقه 11 حدفاصل مهدیه تهران تا راه آهن

یکی از عمل‌هایی که مخاطبان بسیاری پیدا کرده است عمل چال گونه در منطقه 11 حدفاصل مهدیه تهران تا راه آهن می‌باشد. عمل زیبایی چاله گونه با نام‌های چاله لپ، چاله لبخند نیز شناخته شده است.

همچنین این عمل به دلیل سهولت و آسانی بسیاری که دارد مخاطبین بسیاری پیدا کرده است. آنها این عمل را انجام می‌دهند تا در هنگام خندیدن یا لبخند زدن چال گونه آنها مشخص شود و جلوه زیباتری در چهره انها میشود.

برای آشنایی بیشتر با این جراحی توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

تعریفی از چال گونه در منطقه 11 حدفاصل مهدیه تهران تا راه آهن

چال گونه یا چاله لبخند همان معلولیت صورت یا لب است که می توان گفت این اتفاق مادرزادی اما در بین عموم مردم به عنوان چال گونه و زیبایی صورت شناخته شده است.

چال گونه همان حفره کوچک و نسبتا عمیقی است که بر روی گونه لپ یا کناره‌های لب وجود دارد. چال گونه به صورت مادرزادی بر روی صورت قرار می‌گیرد یا اگر قصد ایجاد آن را دارید می‌توانید به پزشک متخصص زیبایی مراجعه نمایید.

فواید چال گونه

چال گونه در منطقه 11 حدفاصل مهدیه تهران تا راه آهن به غیر از زیبایی هیچ فایده دیگری برای چهره یا صورت شما ندارد البته کجا قرار گرفتن زیبایی شما را چند برابر کند. چال گونه نیز می‌تواند به چهار دسته تقسیم شود که هر کدام از آنها معنی و مفهوم خاص خود را دارند.

به طور مثال چال گونه هندی چهره شما را معصوم‌تر در عین حال شیطون جلوه می‌دهد. چال گونه کشیده چهره شما را مهربان‌تر و کامل‌تر نمایش می دهد. سومین ه‌ای که شما می‌توانید چاله گونه خود را ایجاد کنید اطراف دهان است که شما را جوان‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد.

همچنین چال گونه‌ای که در اطراف دهان ایجاد می‌شود و بیشتر به لب پایینی شما نزدیک‌تر است می‌تواند چهره شما را به عنوان فردی باهوش و رسمی نشان دهد.

کاندیدای مناسب جراحی چال گونه

برای انجام چال گونه در منطقه 11 حدفاصل مهدیه تهران تا راه آهن در بهترین بیمارستان در تهران شرایط سنی خاصی وجود ندارد و تمامی افراد می توانند با مراجعه به پزشک متخصص زیبایی، این عمل خوشایند را انجام دهند.

البته لازم به ذکر است افرادی که دارای صورتی تپل و چاق هستند به ندرت می‌توانند این عمل را انجام دهند زیرا این عمل بر روی صورت‌های چاق و تپل قابل ملموس نیست. اگرچه با مراجعه به مشاور و متخصص زیبایی می‌توانید جواب نهایی را دریافت کنید.

چال گونه در منطقه ۱۱: بیهوشی یا بی حسی؟

افرادی معتقد هستند که می‌توانند از طریق ورزش کردن به صورت طولانی مدت یا به صورت کوتاه مدت بتوانند چال گونه خود را ایجاد کنند. کاملا اشتباه است و فقط شما هر روز به مدت ۳۰ دقیقه وقت خود را صرف کاری می‌کنید که اثربخشی بسیاری ندارد و جواب آن کاملاً مشخص است.

به جای پیروی از افکار غلط می‌توانید به جراحان حاذق اعتماد کرده تا بدون بیهوشی چهره شما را زیبا تر کنند. عمل چاله گونه یکی از سبک‌ترین و آسان‌ترین عمل‌های زیبایی است که یک جراح از طریق بی‌حسی موضعی که برای بیمار ایجاد می‌کند می‌تواند آن را انجام دهد.

نحوه انجام جراحی چال گونه در منطقه ۱۱ حدفاصل مهدیه تهران تا راه آهن

جراحی که چال گونه در منطقه 11 میدان منیریه تا میدان راه آهن را انجام می‌دهد صورت شما و محل مورد نظر برای ایجاد چاله گونه را به طور دقیق برسی و اندازه گیری میکند. ابتدا جراح محل مورد نظر ایجاد چال گونه را تا شعاع مناسبی از طریق بی‌حسی موضعی آن را تا چند ساعت بی‌حس می‌کند.

در مرحله سوم یعنی دقیقاً در نقطه متقارن محلی که شما برای ایجاد چال گونه انتخاب کرده‌اید را از داخل دهان و به اندازه دو یا ۳ سانتی‌متر تراش می‌دهد. در واقع همانند نمونه برداری محل مورد نظر را تخلیه می‌کند. سوراخ یا چاله ایجاد شده را بعد از تخلیه کردن، بخیه می‌کند. اگر پزشک ماهه‌ای را انتخاب کرده باشید عمل شما به طور متوسط 30 دقیقه بیشتر طول نمی کشد. البته لازم به ذکر است که این جای بخیه بر روی چهره و صورت شما دیده نمی شود.

نحوه انجام جراحی چال گونه در منطقه ۱۱ حدفاصل مهدیه تهران تا راه آهن
نحوه انجام جراحی چال گونه در منطقه ۱۱ حدفاصل مهدیه تهران تا راه آهن

عوارض جراحی چال گونه

جراحی چاله گونه عوارض چشمگیر یا قابل ملموسی ندارد و اگر عوارضی همچون تورم، کبودی، التهاب یا درد را احساس کردید کافیست از کیسه آب سرد استفاده کنید تا به سرعت مشکل شما حل شود.

برای عدم ایجاد عفونت در جای بخیه که در داخل دهان شما وجود دارد می توانید از داروی آنتی بیوتیک‌ استفاده کنید. مصرف داروی آنتی بیوتیک برای عدم عفونت و ایجاد باکتری می‌توانید زیر نظر پزشک و طبق دستور آن و تا پایان دوره آن را مصرف کنید.
همچنین برای کاهش و تسکین درد عمل خود می‌توانید از مسکن استفاده کنید.

میزان موفقیت جراحی چال گونه

طبق آمار به دست آمده تمامی افرادی که عمل جراحی چال گونه را انجام دادند نظر مثبت و رضایت بخشی داشته‌اند. افرادی که این عمل را انجام می‌دهند با رعایت نکات بعد از عمل میتوانند نتیجه مطلوبی را دریافت کنند.

بایدها و نبایدهای قبل و بعد از جراحی چال گونه

برای اثربخشی جراحی چاله گونه لازمه رعایت بایدها و نبایدهایی است. در این مقاله ت ریزی به شما یادآوری می‌شود که می‌تواند در نتیجه مثبتی که می‌خواهید دریافت کنید تاثیرگذار باشد. به طور مثال یک هفته قبل و یا دو هفته بعد از عمل جراحی چاله گونه به هیچ عنوان نباید از دخانیات استفاده کنید مخصوصاً از دخانیاتی مانند سیگار و قلیان. تا یک هفته بعد از عمل جراحی از مصرف مشروبات الکلی اکیداً خودداری کنید.

اگر داروی خاصی را مانند آسپرین که رقیق کننده خون است استفاده می‌کنید حتماً به جراح انتخابی خود در بهترین بیمارستان خصوصی در تهران یا بیمارستان درجه یک تهرانیادآوری کنید. از بازی کردن یا زبان زدن بخیه‌ها جدا خودداری کنید. بهتر است که تغذیه غذای خود را از تر و نرم‌ترین غذا شروع کنید و بعد از گذشت ۲ تا ۳ هفته می‌توانید به روال عادی زندگی و تغذیه خود برگردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا