پزشکی

چال گونه در منطقه 11 میدان منیریه تا میدان راه آهن

چال گونه در منطقه 11 میدان منیریه تا میدان راه آهن به چه شکل انجام می شود؟ متخصصی بیمارستان پارسا جراحی چال گونه روی بسیاری از افراد را انجام داده است تا به آنها کمک کند لبخندی زیبا داشته باشند.

افراد مشهوری به لطف چال گونه صورت خود لبخندهای میلیون دلاری دارند. این یک نگاه غبطه‌انگیز است که حتی اگر از نظر ژنتیکی به شما داده نشده باشد، باز هم می‌توانید با یک روش ساده به نام ایجاد آن را داشته باشید.

امروزه محبوبیت این روش افزایش یافته است و ما شاهد هستیم که افراد بیشتری از مکان های مختلف برای انجام آن می آیند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

چال گونه

چال گونه یک  گودی طبیعی نتیجه یک سوراخ کوچک در ماهیچه گونه به نام عضله buccinator است. اگرچه این یک ویژگی ارثی است، اما می توان آن را با یک روش جراحی کم تهاجمی ایجاد کرد.

با وجود اینکه علت فرورفتگی نقص در عضله صورت است، در بسیاری از فرهنگ ها به عنوان یک ویژگی بسیار جذاب دیده می شود. گودی ها نشانه جوانی و زیبایی هستند که لبخند صاحبان آن را برجسته می کنند.

افرادی که با گودی های طبیعی صورت متولد می شوند، می توانند با افزایش سن و تغییر پوست، ماهیچه ها و وزن بدن، آن ها را از دست بدهند یا کاهش عمق را مشاهده کنند.

گودی ها همیشه زیبا دیده می شوند و لبخند را درخشان می کنند. در برخی فرهنگ ها نیز حتی آنها را خوش شانس می دانند.

انواع گودی

انواع گودی یا فرفرتگی در بدن شامل:

گودی گونه

این شایع ترین و شناخته شده ترین گودی است که روی گونه ها قرار دارد، در بسیاری از نواحی گونه دیده می شود و برخی افراد به جای دو فرورفتگی فقط یک گودی دارند. گودی‌ها می‌توانند زاویه‌ای را به صورت اضافه کنند و اغلب تصور می‌شود فردی که این عمل را انجام می‌دهد وزن کم کرده است.

گودی چانه

که اغلب به آن “شکاف چانه” می گویند، گودی کمتر رایجی در صورت است که از اتصال به ساختار زیرین فک (یعنی جان تراولتا) ناشی می شود. از آنجایی که این یک ویژگی غالب است، اگر یکی از والدین آن را داشته باشد، احتمال به ارث بردن گودی چانه زیاد است.

گودی پشت

این نوع گودی پس از الهه زیبایی رومی که کمتر شناخته شده در بین این سه فرورفتگی است، به عنوان گودی ناهید نیز شناخته شده است. این بیماری در قسمت پایین کمر قرار دارد و در زنان شایع تر از مردان است

جراحی چال گونه

جراحی چال گونه در منطقه 11 میدان منیریه تا میدان راه آهن در بهترین بیمارستان خصوصی در تهران شامل ایجاد یک برش کوچک در داخل گونه بیمار توسط پزشک است. هیچ بریدگی در قسمت بیرونی صورت وجود ندارد. یک تکه کوچک از ماهیچه گونه برداشته می شود و عضله باقی مانده با بخیه قابل حل به قسمت زیرین پوست متصل می شود.

برش در داخل گونه یک فرورفتگی دائمی در پوست ایجاد می کند و گودی را ابه وجود می آید.

مدت زمان جراحی جراحی چال گونه در منطقه 11 میدان منیریه تا میدان راه آهن

مدت زمان جراحی جراحی چال گونه در منطقه 11 میدان منیریه تا میدان راه آهن

کل عمل سرپایی فقط به بی حسی موضعی نیاز دارد و حدود 30 دقیقه طول می کشد. متخصصان می‌گویند که:

بیمار می‌تواند انتظار حداقل تورم موقتی داشته باشد و گودی‌ها در ابتدا عمیق‌تر می‌شوند، اما در عرض چند ماه طبیعی به نظر می‌رسند. در حالی که گودی ها ممکن است در ابتدا همیشه ظاهر شوند، با گذشت زمان تنها زمانی که بیمار لبخند می زند قابل مشاهده هستند.

مزایای جراحی چال گونه

یکی از بهترین متخصصین بیمارستان پارسا می گوید:

جراحی چال گونه در منطقه 11 میدان منیریه تا میدان راه آهن که فقط در جراحی پلاستیک ارائه می‌شود، یک اصلاح به‌روز شده از روش اصلی است که برای قابل بهتر دیده شدن لبخند فرد به کار می رود. بیماران می توانند محل گودی ها را انتخاب کنند.

بیماران ممکن است آنها را بلند، کوتاه، عمیق، کم عمق و غیره بخواهند. همچنین بیمار دقیقاً جایی را انتخاب می کند که دوست دارد گودی روی گونه هایش باشد.

چال گونه بدون جراحی

اگر با گودی به دنیا نیامده اید، با روش هایی مانند ورزش صورت نمی توانید گودی هایی داشته باشید که ماندگاری زیادی داشته باشد. برخی از افراد سعی کرده اند با سوراخ کردن گونه های خود به جای عمل گودی، گودی ایجاد کنند. متأسفانه، نتایج با پیرسینگ می تواند محدود و متغیر باشد. بسیاری از مردم با ایده انجام سوراخ کردن چال احساس ناراحتی می کنند.

برای جراحی چال گونه در منطقه 11 میدان منیریه تا میدان راه آهن در بیمارستان فوق تخصصی در تهران یا بیمارستان درجه یک تهران می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا