ناباروری

کدام بیمارستان برای ای وی اف خوبه؟

آیا قصد استفاده از روش ivf را دارید؟ آیا می خواهید بدانید که کدام بیمارستان برای ای وی اف خوبه؟ تا انتهای این مطلب با ما باشید تا در این مورد توضیحاتی ارائه دهیم.

با افزایش نازایی زوجین در جهان خصوصا در ایران، استفاده از روش هایی که به باروری آقایان و بانوان کمک کند، اهمیت زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی به دنبال مراکز مناسب برای آی وی اف هستند تا به درمان مشکل نازایی بپردازند.

به صورت کلی ivf روشی جدید و بسیار موثر است که در آن تخمک و اسپرم از زن و مرد گرفته می شود و سپس به لقاح مصنوعی آنها در آزمایشگاه پرداخته می شود. پس از انجام این کار در صورتی که جنین شکل بگیرد، آن را در آزمایشگاه نگهداری می کنند تا به مرحله مناسبی از رشد برسد و سپس در نهایت جنین تولید شده را به بدن مادر انتقال می دهند تا دوره بارداری طی شود.

لازم به توضیح است که آی وی اف تا کنون نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است، به گونه ای که ایران یکی از بهترین کشورها در این زمینه محسوب می شود و هر ساله تعداد بسیار زیادی توریست به منظور گردشگری سلامت و انجام آی وی اف به ایران سفر می کنند.

چرا بهترین مرکز آی وی اف در تهران اهمیت دارد؟

همه زوجینی که با مشکل نازایی مواجه هستند و ای وی اف انجام می دهند، ممکن است که در مرحله اول نتیجه مناسب دریافت نکنند و به چندین مرتبه ivf نیاز داشته باشند. به عبارت دیگر دریافت نتیجه مناسب از ای وی اف تا حد زیادی میتواند به مرکز درمانی که به آن مراجعه کنید و کیفیت ارائه خدمات آن وابسته باشد. به همین دلیل پیدا کردن بیمارستان مناسب برای این روش بسیار حائز اهمیت است.

 

کدام بیمارستان برای ای وی اف خوبه؟
کدام بیمارستان برای ای وی اف خوبه؟

کدام بیمارستان برای ای وی اف خوبه؟

بیمارستان های متعددی در تهران خدمات مربوط به ivf را ارائه می دهند و این روش را به کار می برند که همه انها کیفیت ارائه خدمات مناسبی ندارند و یا با پزشکان ماهر و متخصص در ارتباط نیستند. از این جهت لازم است تا در انتخاب مرکز درمانی و بیمارستان برای آی وی اف دقت کنید تا نتیجه خوبی دریافت نمایید و در زمان کوتاه قادر به دریافت نتیجه مناسب باشید.

یکی از بهترین بیمارستان ها در تهران به این منظور، بیمارستان تخصصی پارسا است که تمامی تجهیزات جدید و مدرن مورد نیاز برای ivf را دارد و زیر نظر بهترین متخصصین و فوق تخصص های کشور عملیات ivf را برای شما انجام می دهد.

شرایط آی وی اف در بهترین بیمارستان

بهترین مرکز آی وی اف در تهران یعنی بیمارستان تخصصی پارسا شرایطی برای ای وی اف تعیین کرده است و به این منظور باید زوجین ابتدا نوبت ویزیت دریافت کنند و توسط پزشکان مجموعه تحت بررسی قرار بگیرند تا در صورتی که استفاده از روش ivf برای انها آخرین راه حل است، این روش به کار برده شود.

کسانی که برای آی وی اف در بیمارستان پارسا اقدام می کنند چنانچه تحت پوشش بیمه درمانی باشند، امکان استفاده از آن در جهت کاهش هزینه های آی وی اف را خواهند داشت و می توانند به این شکل با صرف هزینه بسیار کمتر در بیمارستان پارسا به درمان نازایی بپردازند.

کدام بیمارستان برای ای وی اف خوبه؟ ( دولتی یا خصوصی)

معمولا کسانی که می خواهند از روش ivf برای برطرف کردن مشکل نازایی استفاده کنند، با این پرسش مواجه هستند که درمان را در بیمارستان دولتی انجام دهند یا خصوصی. در این رابطه باید بگوییم که بیمارستان های خصوصی معمولا از تجهیزات بیشتر و شرایط بسیار مناسب تری برخوردار هستند و کیفیت ارائه خدمات درمانی انها در مقایسه با مراکز دولتی بیشتر است و به همین دلیل بیمارستان های خصوصی گزینه مناسب تری برای ivf محسوب می شوند.

اما از آنجایی که هزینه بیمارستان های دولتی و خصوصی برای ای وی اف متفاوت است، برخی از مردم ناگزیرند تا در مراکز دولتی این امور را انجام دهند.

مزایای ای وی اف در بهترین بیمارستان تهران

در صورتی که از روش درمانی ivf در جهت نازایی و باروری در بهترین بیمارستان تهران استفاده کنید، از مزیت های زیر بهره مند می شوید:

  • بهره بردن از پیشرفته ترین و جدیدترین تجهیزات روز دنیا در خصوص ای وی اف
  • دریافت نتیجه موفقیت آمیز در کوتاه ترین زمان ممکن
  • امکان استفاده از انواع بیمه های درمانی در جهت کاهش هزینه های درمان
  • بهره مند شدن از تخصص و مهارت بهترین پزشکان کشور در زمینه ivf
  • امکان انجام کلیه امور مورد نیاز در یک مجموعه و بدون نیاز به مراکز درمانی دیگر
  • افزایش رفاه و ارامش زوجین در حین درمان
  • دریافت خدمات درمانی مناسب
  • امکان دریافت مشاوره و راهنمایی از پزشکان برای انتخاب بهترین روش باروری
  • امکان استفاده از روش های دیگر درمان باروری در صورت نیاز
  • و…

کلام پایانی

بهترین بیمارستان برای ای وی اف را با هم در این مطلب بررسی کردیم تا زوجینی که به پیدا کردن یک مرکز مناسب نیاز دارند، با بهترین مرکز درمانی در این زمینه و شرایط آن باشند.

از اهمیت مراجعه به بهترین بیمارستان های نازایی غافل نشوید تا شرایط خوبی برایتان وجود داشته باشد و نتیجه رضایت بخشی از این روش دریافت کنید.

چنانچه دریافت اطلاعات بیشتر درمورد این موضوع برایتان مهم است، از طریق تلفن های تماس و یا وب سایت بیمارستان پارسا میتوانید به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنید.

2 دیدگاه

  1. سلام. آیا در این مرکز تعیین جنسیت از طریق ivf صورت میگرد؟ لطفاً هزینه مصرف و مدت چند روز را در بر میگیرد؟ ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا