رادیولوژی

رادیولوژی با بیمه نیروهای مسلح

رادیولوژی طرف قرارداد بیمه نیروهای مسلح

بیمه نیروهای مسلح چیست و به چه کسانی تعلق دارد؟ رادیولوژی با بیمه نیروهای مسلح امکان پذیر است؟ شرایط استفاده از بیمه نیروهای مسلح برای رادیولوژی چیست؟ مزایای استفاده از بیمه چه می باشد؟ با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از مردم کشور ما تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح هستند، در وب سایت رسمی بیمارستان پارسای تهران به بررسی رادیولوژی با بیمه نیروهای مسلح برای شما عزیزان می پردازیم.

رادیولوژی از جمله روش های تشخیصی است که در زمینه پزشکی به شکل بسیار گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و به کمک آن بیماری ها و مشکلات بسیار زیادی در بدن انسان تشخیص داده می شوند. به همین دلیل میتوان رادیولوژی را یکی از مهم ترین ابزارها و روش های تشخیصی برای پزشکان در نظر گرفت.

رادیولوژی در واقع به عکسبرداری از بافت ها و بخش های مختلف بدن اختصاص پیدا می کند که با روش های مختلفی انجام می شود و مهم ترین روش های تشکیل دهنده آن که حتما تا به حال از یکی از آنها استفاده کرده اید، عبارتند از: ماموگرافی، سونوگرافی، سی تی اسکن، ام آر آی، پزشکی هسته ای و …

با توجه به اهمیت رادیولوژی در انواع مختلف آن می توان گفت که رادیولوژی با بیمه نیروهای مسلح از اهمیت بسیار زیادی برای مردم برخوردار خواهد بود.

بیمه نیروهای مسلح چیست و به چه کسانی تعلق دارد؟

بیمه نیروهای مسلح به صورت کلی به بیمه ای گفته می شود که به نیروهای مسلح کشور یعنی کارمندان فعال در نیروهای انتظامی، ارتش و سپاه تعلق می گیرد. بنابراین تمامی کسانی که در این مراکز فعالیت دارند و از به عنوان پرسنل نیروهای مسلح کشور شناخته می شوند تحت پوشش این نوع بیمه قرار دارند که خود و خانواده هایشان می توانند خدمات درمانی مختلف را با بیمه نیروهای مسلح انجام دهند.

 

رادیولوژی با بیمه نیروهای مسلح

 

نکاتی در رابطه با بیمه نیروهای مسلح

بیمه نیروهای مسلح کشور برای تمامی اعضای خانواده کسی که در این نیروها فعالیت دارد، قابل استفاده است یعنی حتی در بسیاری از مواقع داماد، عروس و نوه ها نیز می توانند از این بیمه استفاده کنند.

علاوه بر آن باید اشاره کنیم که این نوع بیمه از بهترین و قوی ترین انواع بیمه موجود در کشور ما شناخته می شود که بهترین شرایط را دارد و خدمات درمانی مختلف را تحت پوشش قرار می دهد.

نکته دیگر در رابطه با این بیمه، امکان استفاده از آن در بیمارستان های دولتی و خصوصی کشور و در بهترین مراکز درمانی است.

این مساله را نیز باید خاطر نشان کنیم که بیمه نیروهای مسلح علاوه بر خدمات درمانی، بازنشستگی را نیز ارائه می دهد و از حقوق مربوط به بازنشستگی برخوردار است.

رادیولوژی با بیمه نیروهای مسلح امکان پذیر است؟

رادیولوژی در انواع مختلف آن از جمله رایج ترین و متداول ترین انواع خدمات درمانی است که می توانید از بیمه نیروهای مسلح برای پرداخت هزینه های مربوط به آن استفاده کنید.

با این وجود چنانچه تحت پوشش این بیمه باشید، خودتان و عزیزانتان قادر به انجام رادیولوژی با بیمه نیروهای مسلح خواهید بود.

شرایط استفاده از بیمه نیروهای مسلح برای رادیولوژی چیست؟

برای استفاده از بیمه نیروهای مسلح در خصوص انجام عملیات مربوط به رادیولوژی لازم است تا در ابتدا تحت پوشش این بیمه قرار داشته باشید و سپس باید به تاریخ انقضای بیمه توجه کنید. زیرا در صورتی که بیمه شما از سوی سازمان در تاریخ مقرر تمدید نشود و فاقد تاریخ باشد، امکان دریافت خدمات درمانی را نخواهید داشت.

بنابراین باید بیمه مورد نظر از تاریخ و اعتبار کافی برخوردار باشد تا بتوان رادیولوژی را توسط آن انجام داد.

در صورتی که این دو شرط را داشته باشید، حال می توانید با مراجعه کردن به مراکز درمانی مختلف خصوصی و یا دولتی که طرف قرارداد با بیمه تکمیلی شما باشند، خدمات درمانی را دریافت کنید و رادیولوژی را انجام دهید.

اما توجه داشته باشید که اغلب بیمه ها به این شکل هزینه های رادیولوژی را به شما پرداخت می کنند که باید در ابتدا بر اساس نوع مرکز درمانی که به آن مراجعه کرده اید، خودتان هزینه را بپردازید و سپس با ارائه مدارک مربوط به آن مبلغ پرداخت شده را از بیمه دریافت کنید.

مزایای استفاده از بیمه برای رادیولوژی چه می باشد؟

انجام رادیولوژی با بیمه نیروهای مسلح را میتوان همراه با مزیت های ذکر شده در زیر در نظر گرفت:

  • امکان استفاده از آن برای تمامی رادیولوژی تمامی اعضای خانواده
  • امکان کاهش دادن مبلغ قابل توجهی از هزینه های رادیولوژی
  • امکان به کار بردن این بیمه در مراکز درمانی خصوصی و دولتی
  • امکان استفاده از آن در تمامی شهر ها و استان های کشور بدون هیچ محدودیتی
  • امکان انجام دادن تمامی روش های رادیولوژی با استفاده از این نوع بیمه
  • امکان بهره مند شدن از تشخیص پزشکان متخصص و معروف کشور
  • و…

کاهش هزینه رادیولوژی با بیمه چه قدر است؟

در صورتی که از این نوع بیمه برای کاهش هزینه های رادیولوژی استفاده شود، میزان کاهش هزینه ها برای هر بیماری متفاوت خواهد بود زیرا بیمه تکمیلی نیروهای مسلح انواع مختلفی دارد و بر اساس نوع آن و یا سِمت شخصی که تحت پوشش آن است، مبلغ متفاوتی از هزینه های آنها کاسته می شود.

از طرف دیگر دولتی و یا اختصاصی بودن مرکز درمانی نیز میتواند در این رابطه تاثیر داشته باشد زیرا مراکز دولتی هزینه های درمانی کمتری دارند و مراکز خصوصی مبلغ بیشتری را به عنوان هزینه از بیماران دریافت می کنند.

سخن پایانی

رادیولوژی با بیمه نیروهای مسلح در شرایط بسیار مناسب برای شما هموطنان عزیزی که از این نوع بیمه برخوردار هستید، انجام خواهد شد و می توانید در بیمارستان تخصصی پارسای تهران نیز از آن در جهت انجام رادیولوژی و یا سایر امور درمانی و تشخیصی استفاده کنید.

در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نیاز دارید، از شرکت ارائه دهنده بیمه خود راهنمایی دریافت کنید و یا از طریق وب سایت رسمی بیمارستان تخصصی پارسا به اطلاعات خود بیفزایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا