آندوسکوپی

آندوسکوپی شب و تعطیلات

بهترین بیمارستان برای آندوسکوپی شب و تعطیلات در تهران کجاست؟ آیا به آندوسکوپی شب و تعطیلات نیاز خواهید داشت؟ بهترین مرکز آندوسکوپی در منطقه 11 کجاست؟ با بیمارستان پارسا همراه شوید

در علم پزشکی از تجهیزات بسیار زیادی استفاده می شود که به کار گیری این تجهیزات به میزان زیادی در درمان مشکلات و بیماری های انسان ها موثر هستند و کمک فراوانی به پزشکان می کنند.

دستگاه آندوسکوپی نیز از جمله تجهیزات پزشکی محسوب می شود که به کمک آن مشکلات بسیار زیاد و بیماری های فراوانی تشخیص داده می شود و جان بسیاری از انسان ها در امان می ماند.

دستگاه آندوسکوپی در اکثر بیمارستان های تهران وجود دارد و روز به روز به امکانات این دستگاه افزوده می شود. به گونه ای که بیمارستان های مجهز به دستگاه های پیشرفته تر آندوسکوپی شرایط بهتری برای درمان بیماران خواهند داشت.

آندوسکوپی ممکن است که برای انسان ها در شب و تعطیلات مورد نیاز باشد و از این رو قصد داریم که در بیمارستان پارسا به بررسی این مساله بپردازیم.

آندوسکوپی چیست؟

آندوسکوپی در واقع به دستگاهی گفته می شود که پزشک و متخصص می تواند به کمک آن داخل بخش های مختلف بدن انسان را ببیند و بیماری موجود در بدن را تشخیص دهد.

دستگاه های جدید آندوسکوپی که در بیمارستان پارسا مورد استفاده قرار می گیرند، مجهز به لوله انعطاف پذیر هستند که به بدن وارد می شود و تصاویر تهیه شده از داخل بدن را به کمک فیبر نوری به عدسی دستگاه ارسال می کند.

آندوسکوپی شب و تعطیلات بیمارستان پارسا

بیمارستان پارسا یکی از بهترین مراکز درمانی برای انجام آندوسکوپی از بخش های مختلف بدن است که همشهری های عزیز ما در شهر تهران می توانند به این بیمارستان در هر ساعت از شبانه روز مراجعه کنند و توسط دستگاه آندوسکوپی و متخصصین فعال در این زمینه تحت بررسی قرار بگیرند.

بیمارستان تخصصی پارسا سالیان بسیار زیادی است که در تهران دایر شده است و از قدیمی ترین بیمارستان های این شهر محسوب می گردد.

این بیمارستان در خیابان ولیعصر تهران واقع گردیده است و در مرکز تهران قرار گرفته که از هر سوی تهران به راحتی می توان به این منطقه مراجعه کرد.

 

آندوسکوپی شب و تعطیلات

 

مزایای آندوسکوپی شب و تعطیلات در بیمارستان تخصصی پارسا

چنانچه برای انجام آندوسکوپی اورژانسی در طول شب و یا در ایام تعطیل به این بیمارستان مراجعه کنید، از مزیت هایی به شرح زیر بهره مند می گردید:

بهره مند شدن از جدیدترین تجهیزات آندوسکوپی

در بیمارستان پارسا برای انجام دادن آندوسکوپی از جدیدترین دستگاه ها استفاده می شود که به کار گیری این دستگاه ها باعث افزایش دقت و تشخیص در آندوسکوپی می گردد و بیماری به شکل دقیق تری تشخیص داده می شود.

علاوه بر آن استفاده از تجهیزات پیشرفته باعث می شود که بیمار شرایط آسوده تری نیز داشته باشد و عوارض آندوسکوپی برای او کاهش یابد.

امکان انجام دادن آندوسکوپی با بیهوشی کامل

خوشبختانه در بیمارستان پارسا این امکان فراهم شده است تا بیماران تحت بیهوشی کامل بتوانند آندوسکوپی انجام دهند و با این وجود در حین مراحل تشخیص بیماری هیچ گونه دردی را احساس نمی کنند و شرایط مناسبی خواهند داشت.

امکان دریافت فیلم آندوسکوپی انجام شده در سی دی

زمانی که مراحل آندوسکوپی در بیمارستان پارسا انجام می شود، فیلم تهیه شده توسط دستگاه از ابتدای کار تا انتهای کار در یک سی دی در اختیار بیمار قرار داده می شود تا این فیلم را در پرونده پزشکی خود داشته باشد و به هر پزشکی که مایل بود آن را نشان دهد که این موضوع نیز از دیگر مزایای آندوسکوپی شب و تعطیلات بیمارستان پارسا محسوب می شود.

پرداخت هزینه مناسب

یکی از مسائل بسیار مهم در آندوسکوپی شب و تعطیلات بیمارستان پارسا پرداخت هزینه مناسب است که هر کسی از عهده آن بر می آید و قادر به پرداخت هزینه این کار خواهد بود.

امکان استفاده از بیمه درمانی

خوشبختانه بیمارستان تخصصی پارسا با شرکت های بیمه بسیار زیادی طرف قرار داد است که لیست این شرکت ها در وب سایت موجود هستند و می توانید آنها را بررسی کنید.

با این وجود کسانی که تحت پوشش بیمه های مختلف هستند امکان استفاده از بیمه خود را برای پرداخت هزینه آندوسکوپی خواهند داشت.

امکان انجام دادن آندوسکوپی در شب و تعطیلات

از دیگر مزایای بسیار مهم آندوسکوپی در بیمارستان پارسا امکان استفاده از این روش در ایام تعطیل سال و یا در مواقع شب است که این موضوع ممکن است برای عده زیادی حائز اهمیت باشد.

هزینه آندوسکوپی شب و تعطیلات در بیمارستان پارسا

هزینه ای که باید برای دریافت این خدمات در بیمارستان پارسا پرداخت شود به مسائل مختلفی وابسته است و برای هر کسی متفاوت خواهد بود. مهم ترین مسائلی که در این زمینه تاثیر گذار هستند به شرح زیر در نظر گرفته می شوند:

عضوی که باید برای آن آندوسکوپی انجام شود

همان طور که اشاره شد، آندوسکوپی برای بخش های مختلف بدن انجام می شود که نوع جوارح مورد نظر که باید برای آنها آندوسکوپی انجام شود در هزینه این کار موثر واقع می گردد.

نوع دستگاه آندوسکوپی

دستگاه آندوسکوپی انواع مختلفی دارد و برای هر بخش از بدن از دستگاه مخصوص به آن بخش استفاده می شود. علاوه بر آن دستگاه انعطاف پذیر و غیر قابل انعطاف نیز وجود دارند که همه آنها در هزینه موثر می باشند.

بی حسی و یا بیهوشی کامل

هزینه مورد نیاز برای انجام دادن آندوسکوپی تحت بیهوشی و یا بی حسی نیز متفاوت است و معمولا برای انجام این کار با بیهوشی کامل باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

بیمه درمانی که بیمار تحت پوشش آن باشد

از بیمه درمانی می توان برای پرداخت هزینه آندوسکوپی در بیمارستان پارسا کمک گرفت اما نوع بیمه در این هزینه موثر است و می تواند میزان بیشتر و یا کمتری از هزینه را پرداخت کند که باید به نوع بیمه در این هزینه توجه داشت.

بخش پایانی در مورد آندوسکوپی شب و تعطیلات

آندوسکوپی شب و تعطیلات را برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم تا بتوانید مرکز درمانی مورد نظر خود را برای دریافت این خدمات انتخاب کنید و با خدمات مناسب بیمارستان پارسا و شرایط آندوسکوپی در آن بیشتر آشنا شوید.

چنانچه به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آندوسکوپی این بیمارستان نیاز دارید، سایر مقالات وب سایت را مطالعه کنید. همجنین می توانید با شماره تماس های درج شده در وب سایت نیز تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که در این بیمارستان می توانید از طریق وب سایت پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با بیمارستان پارسا در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا